niedziela, 24 grudnia 2017

Torty zimowe na Boże Narodzenie

    Uwielbiam wymyślać nowe kolekcje tortów okolicznościowych, które później trafiają do sprzedaży w naszych sklepach. Szczególnie dużą radość sprawia mi czas Bożego Narodzenia, kiedy naprawdę mogę puścić wodze fantazji i oddać się nieco świątecznemu szaleństwu. W tym roku zaszalałam szczególnie, ponieważ wprowadziłam aż siedem propozycji nowych dekoracji! Tak, tak... nie do końca pomyślałam o tym, że później będę musiała zadbać o ich przygotowanie w ilości ponad tysiąca sztuk, ale... kto by się tym przejmował, kiedy zima nastraja tak kreatywnie!

    Z wielką przyjemnością prezentuję więc moją kolekcję. Składają się na nie cztery torciki w różnych smakach w cenie regularnej, które zostały udekorowane złotymi i srebrnymi choinkami oraz płatkami śniegu. W dekoracji wykorzystałam dodatkowo perełki, gwiazdki, fakturowane wałki oraz kokardki. Całe mnóstwo pracy nad każdym poszczególnym elementem i składaniem pojedynczych dekoracji w całość, ale warto było!


    To nie koniec, ponieważ dodatkowo wprowadziliśmy serię trzech torcików w wersji premium pokrytych masą cukrową. Z tych dekoracji jestem szczególnie dumna. Podkreślone są u dołu złotymi lub srebrnymi wstążkami i każda z nich zawiera oczywiście motyw świąteczny. Nie ukrywam, że moim ulubieńcem jest czekoladowy tort w zamszowej, czerwonej dekoracji, zwieńczony choinką, płatkiem śniegu oraz słodką laską Świętego Mikołaja. Chwalę się więc wszem i wobec, życząc wszystkim Wesołych i Słodkich Świąt Bożego Narodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz