piątek, 20 grudnia 2019

Tort 3d PIZZA

    Odjechana propozycja tortu dla nastolatka! Wykonywałam go na 17-ste urodziny chłopaka i uwierzcie, że był zachwycony, aż oczy mu się zrobiły okrągłe. A w cale nie lubi on tortów! Aleeee za to nie ma takiego młodego, który nie lubiłby pizzy i pieniędzy. Pół żartem, pół serio, projekt uważam za super udany i jestem dumna z mojego pomysłu. Najlepsze jest to, że wszystko można zjeść. Banknoty również są jadalne, nie radzę płacić nimi w sklepie! Polecam z całego serca, tort robi wrażenie.



    Zostając chwilę w temacie, nie mogę sobie obmówić ponownego wrzucenia mojego najważniejszego tortu, który kiedykolwiek zrobiłam. Zawsze pozostanie on w mojej pamięci, bo dzięki niemu dostałam kiedyś wymarzoną pracę w pracowni dekoratorskiej. Słodki Kubełek KFC (link: Tort KFC).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz