niedziela, 17 maja 2020

Tort 3d Zamek Księżniczki Roszpunki

     Dzisiaj muszę się pochwalić wspaniałym tortem, który zrobiłam na urodziny mojej ukochanej chrześnicy. Chciałam, by było to coś absolutnie wyjątkowego, o czym marzy każda dziewczynka. Jako, że zawsze uwielbiała ona księżniczkę Roszpunkę, wybór padł właśnie na nią. Postanowiłam wykonać cały królewski zamek z dziewczynką, uwięzioną na szczycie zamkniętej wieży. I tak oto powstał ten piętrowy tort! Zapraszam serdecznie do obejrzenia!


    Tort ozdobiony jest mnóstwem ręcznie wykonanych kwiatów. U dołu umieściłam większe z nich: róże, goździki i piwonię, natomiast mniejsze kwiatuszki, w różnych formach, rozsiane są po całości wypieku. Dolne piętro stanowi kwadratowa konstrukcja w kolorze głębokiego fioletu, który jest ulubionym odcieniem Roszpunki. Podkreślone jest ono dodatkowo jadalną, złotą koronką mojej roboty. Góra, to już istne szaleństwo słodkiej, królewskiej rozpusty! 


    Dekorację stanowią mury zamku, postarzone przeze mnie dla lepszego efektu i oplecione liśćmi bluszczu. Wyraźnie widać zaryglowane drzwi, prowadzące na wieżę. Księżniczka siedzi ze skrzyżowanymi nogami pośród kwiatków, patrząc się z rozmarzeniem w dal. Czyżby myślała o wymknięciu się na latające lampiony? Na głowie połyskuje jej królewska korona, a długie włosy opadają na ziemię.

    Tort przyniósł wiele radości nie tylko Jubilatce, ale też mi. Bajkowe motywy uwielbiam wykonywać najbardziej, a takie szalone projekty są naprawdę samą przyjemnością. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz