wtorek, 21 marca 2017

Firmowy tort kwiatowy na Dzień Wiosny

    Z okazji Dnia Wiosny chciałam zaprezentować tort kwiatowy, który dla mnie miał wyjątkowe znaczenie. Miałam ogromną przyjemność wykonać go dla bardzo znanej szkółki roślin Państwa Fryszkowskich z okazji jubileuszu 40.lecia istnienia firmy. Dodatkowo był on prezentowany na Targach Ogrodniczych GARDENIA w Poznaniu, więc sami rozumiecie, jaki był to dla mnie zaszczyt i odpowiedzialność. 

    Tort udekorowany był wyłącznie cukrowymi kwiatami, które wykonałam własnoręcznie. Były to różnogatunkowe, kolorowe kompozycje, umieszczone symetrycznie po obu stronach na zasadzie odbicia lustrzanego. Centralnym elementem było naturalnie logo firmy, w tym wypadku wyjątkowo wydrukowane na opłatku. Całość wykończona była u dołu czarną wstążką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz