czwartek, 21 lutego 2019

Torty na Roczek

     Pierwsze urodziny dziecka to wielkie wydarzenie i ważna chwila. Pomysłów na kreatywne projekty tortów z tej okazji jest bez liku. Ja sama wykonywałam już dziesiątki tortów na roczek i jeszcze na pewno wiele przede mną. Króluje w nich delikatna biel, pastelowe odcienie różu i błękitu, a także różne sympatyczne stworki. Dzisiaj dwa kolejne wzory z ostatniego czasu, które są bliskie mojemu sercu.


    Torty z wykorzystaniem sówek niezmiennie królują w moich zamówieniach. Motyw stał się ostatnio bardzo popularny i jest wykorzystywany na przeróżne sposoby. Naturalnie, znalazł też swoje miejsce z okazji pierwszych urodzin. Dwie ciekawskie sówki przysiadły obok jedyneczki, a wokół nich porozrzucane są przeróżne akcesoria. Mamy tu guziczki, kwiatki i kokardkę. Dla dziewczynki, w sam raz!


    Kolejna propozycja również jest dla dziewczynki, jednak projekt został potraktowany bardziej indywidualnie. Rodzice przysłali mi zdjęcie swojej córeczki, które wydrukowałam na jadalnym opłatku, ozdobiłam białą ramką i kwiatuszkami. Do tego dołączony był również wzór ulubionej maskotki Helenki. Miś został przeze mnie ulepiony na jego podobieństwo i także znalazł się na torcie. Dodatkowo wykonałam misterne pikowanie dookoła, które wykończyłam srebrnymi perełkami. Kilka różowych akcentów nigdy nie zaszkodzi: malutkie buciki, motylki i różyczki, by efekt był jeszcze bardziej elegancki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz