wtorek, 24 listopada 2020

Tort na Roczek dla chłopca

     Tortów "roczkowych" z misiami jest u mnie bez liku. Postać misia jest zdecydowanie najbardziej popularna i najchętniej zamawiana na tę okazję. Nie oznacza to oczywiście, że nie ma innych pomysłów na dekoracje z okazji pierwszych urodzin. Są. Jednak miś wiedzie wśród nich prym i ciężko temu zaprzeczyć.


   Dzisiaj króciutko chciałam pokazać kolejny tort piętrowy na roczek chłopca w kolorach bieli i błękitu. Powiedziałabym: klasyka. Chociaż przyznaję, że ten projekt akurat bardzo mi się podoba, ponieważ jest delikatny, nieprzesadzony i spójny w formie. Mamy tu powtarzające się w różnych miejscach kropeczki i kwiatuszki. Nawet kokardy są dwie. Miś z prezentem to ostatnio u mnie fajny patent. Polecam szczerze, ale coś intuicja mi mówi, że widzę się z pluszakiem nie po raz ostatni.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz