piątek, 15 czerwca 2018

Tort kwiatowy na rocznicę ślubu

     Czerwiec w pełnym rozkwicie, więc aż się prosi o zrobienie jakiegoś kwiatowego cuda! Torty przyozdobione cukrowymi kompozycjami florystycznymi, to zdecydowanie mój konik i dekoracja, którą kocham wykonywać ponad wszystko inne. Kiedyś pokazywałam Wam już duży tort firmowy, wystawiony na Targach Ogrodniczych w Poznaniu (link: Firmowy tort kwiatowy). Miał on jednak zupełnie inny kształt i charakter w porównaniu do dzisiejszego wypieku.

    Zamówieniem było wykonanie tortu z okazji okrągłej rocznicy ślubu dla małżeństwa kochającego kwiaty. Nie mogło trafić lepiej! Puściłam wodze mojej fantazji i wykonałam misterne cukrowe dekoracje, na które składają się różne gatunki. Mamy tu więc: róże, storczyki, goździki, dzwonki, piwonie, a także inne wariacje, jakie przyszły mi do głowy. Do tego moja ukochana koronka na przyozdobienie boków, by było jeszcze bogaciej. Parę złotych motylków? Bardzo proszę! Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego i uważam, że projekt ten można by z powodzeniem wykorzystać zarówno na rocznicę, jak i ślub czy komunię.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz