niedziela, 18 października 2020

Tort Kraina Lodu: Elza, Anna i Olaf

     Bogato zdobione, bajkowe torty uwielbiam najbardziej! Przygotowywanie mnóstwa cukrowych dekoracji, które później pięknie składają się w jedną całość, to sama frajda. Nigdy nie ukrywałam, że najlepiej czuję się w lepieniu figurek. Lubię patrzeć, jak bohater z ekranu "ożywa" w moich dłoniach. Dzisiaj muszę się pochwalić projektem, z którego jestem wyjątkowo zadowolona. Chociaż temat "Krainy Lodu" już parokrotnie przewinął się na blogu w różnych formach, to jeszcze nie miałam okazji zrobić tak zdobnego tortu. Aż do teraz! Przedstawiam Wam lodowy zamek z księżniczkami Elzą i Anną oraz bałwankiem Olafem. Zapraszam!

    Inne moje torty z motywem bajki "Kraina Lodu", a także piękną dekorację a'la zamek księżniczki Roszpunki, możecie znaleźć w poprzednich postach na blogu (link: Torty Kraina LoduTort 3d Zamek Roszpunki).

    
    Zadanie samo w sobie nie było proste, ponieważ tort miał być niewielki. Co innego gdybym dysponowała kilkupiętrową konstrukcją, którą można dowoli zaaranżować. Jednakże nie ma tego złego! Zawsze da się wyczarować coś wyjątkowego. Wykonałam więc tort w kształcie kwadratu, a ścianki ozdobiłam na wzór lodowego zamku z zamarzniętymi drzwiami. Dodałam mnóstwo płatków śniegu, a dla kontrastu i delikatności: dwie białe róże. Ma tę moc!


    Figurki to już była sama przyjemność. Księżniczki siedzą zgrabnie z nóżkami założonymi jedna na drugą, a każda ma na sobie charakterystyczną sukienkę. Elza, jako królowa, oczywiście nosi srebrny diadem, a lodowe moce pozwalają jej trzymać duży płatek śniegu. Anna wręcza biały kwiatek. Na nosie królewny widać mnóstwo piegów, włosy ma związane w dwa, rude warkocze. Bałwanek Olaf wesoło im towarzyszy, pewnie wyśpiewując jedną ze swoich piosenek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz